Últims Visitats

O a ningú li importa una merda? XDD

 

Hola, sóc en Yacchan, tot i que últimament em diuen Yacchy. Anliumsubs va sorgir d'un grup d'amics a la universitat, vam fer alguns projectes plegats, encara que no tots van arribar a veure la llum. I de fet va estar-hi implicada més gent dels que estem a la secció Staff. Un cop acabada la universitat ja no vam continuar amb el fansub... Tot i que la majoria continuem en contacte.


Últimament m'ha donat per subtitular alguna sèrie a nivell personal (Yacchysubs li dic al meu fansub XD), i fa pocs dies en vam veure una amb uns quants amics. Em van dir que per què no feia uns torrents i la posava a descarregar i mira tu, potser sí que ho faré. Es tracta d'una sèrie d'aquestes de 5 minuts, de 10 capítols, Toutotsu ni Egypt Kami ("Tot d'una, els déus egipcis"). Ja em rondava pel cap la idea de posar-la a anime.fansubs.cat. Si ets un admin de fansubs.cat i llegeixes això, envia'm un mail per explicar-me com pujar sèries, que he intentat mirar-ho per la web i ni idea. O ja us contactaré jo XDD 

 

En els fansubs sempre m'ha agradat molt que hi hagin cartells ben fets, i ja que m'hi posava em vaig buscar uns tutorials. Vaig trobar una guia guiri bona i he anat fent. De fet m'he passat tardes senceres fent alguns dels cartells de Toutotsu XD

El següent pas seria aprendre a fer karaokes tipus els de LlunaPlena, però ja per més endavant (si ets de LlunaPlena i t'enrotlles, passa'm algun tutorial de com feu els karaokes i com exporteu a mp4 XDD).


Ja que acabaré publicant Toutotsu, havia pensat que en lloc de crear-me una web/blog propi de Yacchysubs, ho penjaria aquí a Anlium.


Això vol dir que Anlium reviurà? Amb el grup que estàvem al seu dia no ho crec, fansubejar requereix molt temps i la vida no dóna per tant XDD (de mitja estic 1 hora per traduir un capítol de 20 minuts, i amb els cartells m'hi he passat tardes senceres).

Això vol dir que Yacchysubs està fent una OPA hostil a Anlium? Doncs una mica XDDD Que per cert, senyors, he canviat la contrassenya, "aninguliimportaunamerda"... com que no ¬¬

Ja que m'hi poso amb Toutotsu, vol dir que aniré fent més cosa? Doncs no ho sé. També he subtitulat setmanalment Wonder Egg Priority per veure-la amb el meu waifu. Però si l'he de publicar abans li queda molta feina de cartells i karaokes. Si realment acabo publicant sèries, seran coses que ja estiguin acabades, no espereu que tregui sèries setmanalment. I seran amb una edició treballada amb cartells, cosa que em porta (massa) temps. 

 

A part, estic escrivint això sense dir res a ningú, si algun dels membres de casualitat veu això i no vol que "em quedi" Anlium, que m'escrigui i ja li passaré la contrassenya. O si no voleu que publiqui coses a Anlium i em monti el meu xiringuito, doncs també m'ho dieu sense problemes, ja sabeu on trobar-me.


Si algú altre llegeix això, sàpigues que publicaré Toutotsu ni Egypt Kami més d'hora que tard, sigui aquí o Yacchysubs, i que algun dia publicaré la meva versió de Wonder Egg Priority. I qui sap si mai faré res més. D'aquesta temporada, tinc posat l'ull a Odd Taxi. A part hi han altres sèries o pelis que m'encanten i potser voldria subtitular, però ja les han fet altres fansubs catalans o castellans (dels bons, no hoygans), així que em fa epicpal posar-m'hi.


S'accepten suggerències? Sí.
Les escoltaràs? Qui sap, qui sap, podria ser que...?

 

P.D.: uns dies després de publicar això, parlant amb l'Ooka vaig decidir començar la meva web pròpia de YacchySubs, però igualment em quedo segrestat Anlium. Així que aquí va!

yacchysubs.wordpress.com

 

Deixa un comentari

Subscriu-te als posts

- AnliumSubs -